Norsk design 
Frakt 36kr (Gratis ved kjøp over 99kr)
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Kundeservice

Frakt og sporing

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi sender din bestilling fra lageret vårt i Stavanger i løpet av 1-2 arbeidsdager.
Fra varen er sendt fra vårt lager tar det Posten 2 til 5 arbeidsdager å levere i din postkasse, avhengig av hvor i Norge du holder til og hvilke dager de har postlevering i deres område. Fra 2020 leverer Postbudet kun annen hver dag. Sjekk levering i deres område her: link
Servicepakke vil ta Posten 1-3 virkedager. Om det haster med levering er det mulig å betale ekstra for servicepakke.

Kan jeg spore pakken?

Når varen blir sendt får du en e-post med sporingslink. Du kan også spore pakken via "Min Side". Det kan ta opptil 1 virkedag før pakken er registrert som innlevert og er sporbar.

Det står at pakken er levert i min postkasse, men jeg har ikke mottatt noe?

Varer som sendes som pakke i postkasse med sporing kan noen ganger ikke bli levert i postkasse. Noen har brevsprekker eller små postkasser og da vil pakken bli levert inn på nærmeste postkontor. Du vil da få en hentemelding på sms. Det kan ta litt tid før posten får registrert innleveringen og du får sms om henting.

Hva er fraktprisen?

Happystar.no har fast frakt på 36,- og gratis om du kjøper for over 99,-
Dette gjelder uavhengig av antall varer eller størrelse og vekt på varene dine.

Normal leveringstid er 3-5 virkedager, beregnet fra dagen du mottar ordrebekreftelsen. Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under større kampanjer og salg.

Vårt lager sender ut pakker kun på mandag til fredag (virkedager). Skulle vi beklageligvis ha gått tom for en vare du har bestilt, og ikke har mulighet for å bestille ny, vil du i løpet av kort tid motta en sms om dette.
Sender dere til Svalbard?

Vi sender MVA-fritt til Svalbard. Merk at det vil bli lagt på et frakttillegg på 299,- på alle Svalbard ordre uavhengig av størrelse.

Hvor kan jeg finne sporeingsnummeret til pakken min?

Vi sender pakkene våre med Bring. Du vil få beskjed via sms, e-post eller brev når pakken din ankommer utleveringsstedet og er klar for henting. Følg lenkene nedenfor for å spore sendingen din.

https://www.bring.no/tjenester/spore

Hva skjer om jeg ikke henter pakken på postkontoren?

Ved uavhentede pakker vil det bli fakturert et gebyr på 149,-

 

Faktura

Jeg har valgt faktura som betalingsmåte, når kommer fakturaen?

Faktura sendes på e-post idet varen sendes fra oss. Hvis du ikke finner faktura fra oss i innboksen din, sjekk spamfilteret. Eller logg deg på klarna.no med bankid, der vil du finne alle dine klarna fakturaer

 

Sende gaver

Kan jeg sende til en annen person?

Ja det kan du. Vi sender direkte til ønsket adresse. Du legger da inn informasjonen til mottaker i leveringsadressen. Alternativt kan du legge inn en kommentar når du bestiller med navn, adresse og tlf nr til mottaker. Husk å lagre kommentaren før du går videre til betaling.

Om pakken er for stor for mottakers postkasse vil den bli innlevert til nærmeste postkontor.
Er det ditt nummer som er registrert på pakken må du videresende hentekoden til mottaker. Da posten ikke lenger legger lapp med hentemelding i postkassene.

Kan det legges ved håndskrevet kort når pakken skal sendes til annen person?

Vi kan skrive en kort hilsen på kort som legges ved om du sender pakken til en annen person. Legg ved ønsket kort eller tag når du bestiller og skriv ønsket tekst i kommentarfeltet. Husk at teksten må være kort og enkel. Banneord eller ufin tale vil ikke bli sendt. Husk å lagre kommentaren før du går videre til betaling.

 

Retur og reklamasjon

Hvordan returnerer jeg en vare jeg ikke vil ha?

Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Benytt mottatt angreskjema som er sendt på e-post sammen med ordrebekreftelsen. Varen må være ubrukt og

Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller pakke, ikke som oppkrav.

Du kan ikke benytte din angrerett ved å unnlate å hente ut en bestilling som har blitt sendt og er klar til henting hos på hentestedet. Ved uavhentede pakker debiteres en avgift på 149 kr.

Det var en skade på varen får jeg ny?

Hvis varen kom frem med en skade kan du sende en epost med bilde av skade og ditt ordrenummer til elisabeth@happystar.no.

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven